czwartek, 6 grudnia 2012

OSTRZEŻENIE !!!

UWAGA !!! Materiał  wybuchowy.

Naczelna Prokuratura Wojskowa  ostrzega użytkowników past do butów ,
mogą zawierać trotyl. No to  sprawę katastrofy i wybuchu mamy wyjaśnioną.
96 par świeżo wypastowanych trotylem butów, plus kosmetyki które
zawierają glicerynę , zmywacze do paznokci z dodatkiem nitro i mamy,
trotyl + nitro+gliceryna ,tylko musimy się zastanowić jak doprowadzić do wybuchu.

Z tragicznej katastrofy  robi się farsa.

Nie popisuje się w tym zakresie III władza, wczorajsze wystąpienia prokuratorów
wojskowych zamiast sprawę wyjaśnić jeszcze bardziej ją skomplikowało.

W czasie konferencji prasowej po artykule w Rzeczpospolitej,Naczelny Prokurator
Wojskowy płk.Szeląg powiedział że:"powołani przez prokuraturę biegli nie stwierdzili obecności na wraku tupolewa trotylu ani żadnego innego materiału wybuchowego". Podał, że wszystkie szczątki wraku zbadano tzw. spektrometrami ruchliwości jonów pod kątem obecności związków chemicznych mogących stanowić materiały wysokoenergetyczne, w tym wybuchowe.

Prokurator Artymiak  w czasie posiedzenia Komisji sejmowej twierdzi że:
Faktycznie, niektóre urządzenia w Smoleńsku wykazały cząsteczki trotylu. Co nie oznacza z całą pewnością, że mamy do czynienia z materiałami wybuchowymi.
Potwierdził to Naczelny Prokurator Wojskowy płk.Szeląg.
Wcześniej płk.Szeląg twierdził zupełnie co innego. /czytaj wyżej/.

 Mam pytanie , wykryto cząsteczki TNT na pokładzie wraku czy nie wykryto.

Prokuratorzy, choć wojskowi nie muszą się znać na urządzeniach pomiarowych,
w tym przypadku spektrometrach.Występując na konferencji prasowej powinni
przynajmniej wiedzieć po jakim czasie to urządzenie pokazuje wynik.
Płk. Szeląg powiedział,  że wyniki będą za  około pół roku.
Ktoś, kto mówił, że potrzeba miesięcy, by potwierdzić obecność materiałów wybuchowych przesadził. Wystarczy godzina czy dwie, mówi producent
spektrometrów używanych w 60 krajach świata - Jan Bokszczanin,
dodając,  "nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że jeżeli to urządzenie pokazuje, że są to jony trotylu, to mogą być też jony innych substancji.
Czyli na konferencji prasowej Naczelny Prokurator Wojskowy płk.Szeląg ,
świadomie, bądź  nieświadomie ,wprowadzał społeczeństwo w błąd.

I w ten właśnie sposób nasi niekompetentni przedstawiciele prokuratury,
zatankowali wysokooktanowe paliwo dla komisji Macierewicza.
Będzie jazda.

                                                  http://www.liiil.pl/promujnotke

1 komentarz:

  1. Kłamałem z rana, kłamałem z wieczora
    Kłamałem przed wyborami i po wyborach.
    Kłamałem na "dzień dobry" i na "do widzenia",
    Kłamstwo odziedziczyłem po rodzicach w genach.

    Kłamać lubię, kłamać kocham i z tego zasłynę,
    Że kłamać mogę tysiąc razy na jedną godzinę.
    Kłamię, więc młodym, kłamię, więc starym,
    Bajer im wciskam kłamiąc bez miary.

    Kłamstwo jest dla mnie jak heroina.
    Kłamię, więc mówiąc, która godzina
    Gdy ktoś zapyta mnie o godzinę
    Wiedząc, że z kłamstwem nigdy nie zginę.

    Kłamałem pisząc, wydaje mi się,
    Że jestem Kaszub, choć w życiorysie
    Piszą żem Żyd jest spod Bełchatowa.
    Od tego kłamstwa boli mnie głowa.

    Gdy przed ołtarzem po latach dwudziestu
    Ślub z żoną brałem przed Boga obliczem
    Też nakłamałem by dalej móc kłamać
    Choć prochem jestem dla Boga i niczem.

    Kłamię, więc dalej moim rodakom
    Choć do mnie mówią: - przestań pokrako,
    Kłamstwa już dosyć nam przekazałeś
    Drugą Irlandię nam obiecałeś.

    Dalej bym kłamał, lecz kończyć już muszę
    Spytam, więc prosto i choć was tym wzruszę
    Do natężenia rozumu was wzywam
    I proszę zgadnąć: jak ja się nazywam???

    OdpowiedzUsuń

Jak opublikować komentarz?

Jeśli nie masz KONTA GOOGLE, to można wybrać:

- NAZWA /ADRES URL - w okienku NAZWA wpisać nick i w okienku ADRES wkopiować adres swojego bloga.

- ANONIMOWY - w tej opcji proszę podpisać się w komentarzu.